vineri, 4 septembrie 2009

Sala de cinema, intuneric.
- Iubito, hai sa na sarutam.
- Acum?!! Dupa ce mi-ai dat muie !?
- Cine, eu ???!!!

Un partizan era urmarit de nemti cu caini, mitraliere shi elicoptere. Partizanu',om destept, sa ascunde la o manastire si nu oriunde ci chiar sub poala maicii-starete.
Nemtii intreaba o data, de doua ori, de trei ori, dar maica nu,nu si nu.
Pleaca nemtii si partizanu' iese de sub poala:
-Maica stareta, stii, atunci cand au intrebat nemtii prima oara te-am prins de gambe.
-Stiu, fiule.
-Dar stii, atunci cand au intrebat a doua oara te-am prins de genunchi.
-Shtiu, fiule.
-Shi shtii, atunci cand au intrebat a treia oara te-am prins de coapse.
-Stiu, fiule.
-Dar daca mai stateau nemtii shtii de ce te prindeam?
Dar maica stareta cu o voce mai groasa:
-De pula, ca si io-s partizan


Pe peretele unei firme era afisat un afis mare pe care scria ca aici se da un tratament prin care se slabeste sigur 20 kg pe saptamana. Vine un grasan la vreo 100 de kg, plateste 1000 de $, i se da camera 3. Intra si vede o gagica blonda, buna tare, care era goala pusca si avea o pancarda pe care scria "Daca ma prinzi, ma futi!". Fuge omu' vreo saptamana, o prinde si o fute, slabeste vreo 20 kg si este foarte multumit. Vine si a doua saptamana si mai cere o camera. Se gandeste omu' "Daca ii o bruneta, m-am scos!". I se da camera 4. Intra si vede un negru gol pusca care avea o pancarda pe care scria "Daca te prind, te fut!"

Niciun comentariu: