luni, 13 iulie 2009

Alegerea Browserului

Salutare,

In urma cu cateva zile ma gandeam sa imi schimb Browser-ul de internet si cand am dat un mic search pe google, am observat ca exista o sumedenie de Browsere.
Eu am folosit Opera, Mozila, Explorer-ul si acum vad ca multi au laudat Safari.

Safari fiind un browser creat de Apple si carese bazează pe navigarea cu subferestre (tabbed browsing), printr-o interfaţă asemănătoare cu cea folosită de Mozilla Firefox. Browserul foloseşte tema "brushed metal" dezvoltată de Apple, are un plan de administrare a preferinţelor, este complet integrat cu tehnologia multimedia QuickTime şi are şi un sistem de blocare a ferestrelor pop-up. Interfaţa standard a browserului Safari conţine un câmp de căutare (pentru Google ş.a.) şi servicii software de completare automată şi corectare a câmpurilor introduse de către utilizator.

Care este cel mai bun? Care sunt recomandarile voastre si de ce?
Cum credeti ca trebuie sa ne alegem Browserul?

Niciun comentariu: