vineri, 24 iulie 2009

Bancuri cu Alinutza

Alinuta face autostopul. Trece lupul cu bicicleta. O ia si pe Alinuta pe bicicleta. Mai merg ei ce merg.

Alinuta(in gand):"Dac-ar sti lupul ca n-am chilotei pe mine...."

Lupul(in gandul lui)"Dac-ar sti Alinuta ca n-am cadru la bicicleta..."


Intr-o seara, toti fratii Alinutei radeau, doar Alinuta plangea.

- De ce plangi Alinuta? intreaba tatal

- Fratii mei au aruncat-o pe mama de la balcon! spuse Alinuta printre suspine.

- Si tu de ce plangi?

- Nu am vazut faza!


Alinuta se trezeste noaptea auzind batai in geam. Deschide geamul si vede o cioara mare, neagra si urita batind din aripi si croncanind: "Te maninc...te maninc....te maninc!!!"


Alinuta fuge speriata la ma-sa si o scoala din somn:
- Mami, mami, repede ca ma maninca pasarica!!!

- Scarpina-te!


Alinuta soseste acasa de la discoteca in compania unui "gentilom".
La intrare se opresc, iar el, intinzandu-si mana peste umarul ei, se
sprijina de poarta si incepe s-o "convinga": o privire dulce, o
mangaiere, un sarut ... aluzii la eventualitatea urcarii in camera ei...
Alinuta insa nu se lasa. Nu se da batut nici el. Stau acolo 10 minute,
20, jumate de ora, trei sferturi, fara rezultat. Cam dupa o ora apare
sora Alinutei:
- Auzi, ma! Mama iti transmite, ca daca sora mea nu se lasa, iti suge
ea p***a , numai sa lasi odata blestemata aia de sonerie...


ce e mic rosu shi bate in geam?????

raspuns:alinutza in cuptorul cu microunde

Niciun comentariu: